En dag på renen...

Idag har jag jobbat på renen som är transportliften mellan lindvallen och högfjället.
Var ganska lugnt idag, och lite segt efter partykvällen, men det var luuuugnt :D

Ett klantarsel välte ut vår blåbärssoppe grej.. Hur lyckas man?




Mina vänner under dagen... :)


Har börjat läsa "män som hatar kvinnor" efter att jag såg filmen för någon vecka sen. Filmen var ju så himla bra så då måste ju böckerna bara vara ännu bättre! Nu vet jag ju att boken kommer att bli bra även om den är lite seg i början.. Och hur coolt vore det inte att ha läst en SÅ tjock bok :P haha..

Ikväll har jag lagat laxfilé med pesto och fetaost på, och ris till. Det kommer sitta fint i morgon när jag är på renen igen.
Snart läggdags! :)

Puss och Kram Tessan


Kommentarer
Postat av: Helene

Men vad kul att du börjat blogga!!!!

Lycka till!!!

2009-04-03 @ 22:07:39
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0