Heej!

Jag har bestämt mig för att göra ett nytt försök med bloggandet. Jag känner att det vore en bra plats för att skriva av sig lite och visa bilder på. Kanske att man kan ge bilderna lite mer liv i bloggen än på facebook? Här kan man skriva lite mer om dem och väva in dem i texterna :) Och just nu är ju allt i en enda stor karusell när jag inte riktigt vet vilken väg jag ska ta. Plugga, jobba, flytta, resa? Ni förstår.. och jag tror det kan vara bra att få vädra tankarna lite och kanske få ett eller annat råd i kommentarsfältet.

Så.... wish me good luck and enjoy!

Tessan


Kommentarer
Postat av: Carin

Men va roligt, skall länka denna sida omgående ;-D

2009-04-03 @ 23:51:54
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0