Inline baby!

Hejhej!

Jag var ju ner på stan tidigare idag och spanade efter ett par andra inlines, och jag hittade ett par! :D Dock herrmodell och några hundra dyrare, men mycket skönare och faktiskt riktigt snygga :P Jag och Amanda tog oss en sväng bakom abb där det är så fin cykelväg så jag fick testa dem. Riktigt bra rull och riktigt kul! Mycket roligare än att gå eller springa, det går riktigt fort och man bara svävar fram, I like! Och så äre bra träning för hela kroppen om man åker ordentligt.
Och jag bara älskar våren och sommaren och speciellt kvällarna, helt ljummet i luften och alla fina färger på himlen. Ska ta ett kort på den där cyklevägen vi åkte på nu och lägga upp sen, så sjukt fint alldeles vid vattnet :)



Här är dem! Crazy Creek, 1500 kr från Intersport. Här ska åkas, här ska åkas!

Så.. Nu har jag käkat lite vindruvor och en lovely ost och tomatmacka och ska läsa lite bloggar och sen sova.
Godnatt my dears! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0