Lördag i sälen

Hejhej!

Idag har varit en riktigt härlig dag! Vaknade vid 7 och då var solen redan ganska högt upp, häääärligt! På med solcreme och solbrillor, sen bar det av till renen för tredje jobbdagen där. Fick börja på vesslan vilket betyder att man sedan vid lunchbytet hamnar på renen dal där man bara behöver sitta och titta på gästerna när de går på sittliften. Så det är vad jag har gjort. Suttit och solat på trappen i sisådär 5 timmar! Gött som bara den!



Utsikten från min soliga trapp på renen. Lovely!

Nu ikväll har vi haft grillpremiär för i år. Jättemysigt! Vi drog ut bord och stolar och filtar och satt utanför husen typ på parkeringen. :)
Mat, musik, mashmallows och skratt. En lyckad kväll :)





Mina hamburgare längst ner, orkade inte riktigt fixa något seriöst :P
Alla undrade vad som hänt med Majas kyckling i mitten som såg lite väl blek och livlös ut. En ny kapning av ett kycklingföretag kanske? Blekmedel-skandal! haha :)

Nej nu ska jag kila och sova, imorgon väntar ett 11,5 timmars pass på vargen.. :)
God natt och sov så gott! Puss och Kram Tessan

Kommentarer
Postat av: Kumlingen

Hade grillpremiär idag också..Iofs har du ingen aning om vem jag är men... Carin kommer säkert tala om vilken trevlig och skötsam karl jag är.

2009-04-05 @ 03:30:54
Postat av: Helene

Vad mysigt ni haft det!!!!

2009-04-05 @ 10:36:23
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0