Mora baby

Hej hallå!
Hur mår ni idag mina få men kära läsare? :)

Idag har jag varit i Mora med Mickis och Eva. Det var trevligt, och kul att komma ner från fjället en sväng och se lite annat. Riktigt vårigt var det så det blev tygskor och skinnjacka -  härligt! :) Först var vi till polisen och mickan skaffade nytt pass för den lyckosten ska snart till egypten, sen gick vi på gågatan i lite affärer och provade vårkläder!

Efter det åkte vi till donken där det blev mat och mcflurry med smarties OCH chokladsås.. Mumma! Mätta och belåtna tog vi sen den röda lilla racerbilen som lät lite konstigt och susade upp till sälen igen. När vi kom hem drog vi till gymmet och körde kondition, mage och rygg. Sara dödar min mage med sina killermoves, men det känns så himla skönt!

Så nu sitter jag här hemma och har precis ätit. Imorgon blir det jobb igen på högis. De hade tydligen haft åkrekord idag så jag kan ju förbereda mig på att det kommer bli supermycket folk där.. Påskveckan ni vet :) Får hoppas att Christian Luuk och Carina Berg hittar till högis också, för de är på lindvallen nu iallafall. Vore kul att se dem! :D

Nej nu ska jag visa er vad jag hade på mig och vad jag köpte i mora, enjoy my dears! :)









Och så en liten påskhälsning med världens godaste påskmust och en påskteckning! ;D



Ha en bra kväll och godnatt! Puss Tessan

Kommentarer
Postat av: Helene

Kul att du fick åka på lite shopping!!!!

Hoppas du får en solig dag :-D

2009-04-08 @ 06:29:01
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: emma

haha ja det måste ha varit skönt att komma ifrån fjället en dag :D

2009-04-09 @ 00:48:49
URL: http://emmaffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0