peppskalle till 1000

Heej my dears!

Känner mig jättepepp och speedad just nu! Har varit på bodypump med mamma och amanda och gick helt skakis i musklerna därifrån. Härligt! Känner faktiskt att den här "nu ska jag börja träna"-feelingen kommer bli annorlunda än mina 1000 andra misslyckade försök. Känns som jag verkligen har bestämt mig, och kommit över på den andra sidan. Som i "du blir vad du äter" när tjockisarna inte vill eller kan tänka sig att leva sina tidigare ohälsosamma liv och inte fattar hur de kan ha levat så. Jag vinner ju bara på det här, och förlorar på det andra, så varför varför varför skulle jag inte gå över till den bra sidan. Så himla enkelt egentligen :)
Några saker som gjort att jag hittat min motivation är:
- Alla timmar jag spenderat på renen i vinter. Haft all tid i världen till att filosofera över allt mellan himmel och jord, skriva peppande lappar med mina mål och hur jag ska göra för att nå dem. Alla ToppHälsa-tidningar jag läst..
- Sofie Bejmar! Tjejen som alltid sätter hälsan i främsta rummet med supernyttig och god mat, träning och sin passion för det hela har inspirerat mig jättemycket den här vintern. Tusen tack för allt du lärt mig hjärtat!
- Mina inlines som jag köpt som känns som en grej som gör det myyyycket roligare att träna!
- Att jag den här gången verkligen ska se och känna resultat! Jag ska inte ge upp för resultaten kommer att komma, förr eller senare.
- Jag ska hålla igång så jag kan börja på någon cool dansklass när jag flyttar till Göteborg!
- Jag ska vara drop dead gorgeous till återträffen i augusti! OM att jag ska ;P

Såå, min blogg kommer även bli en träningsblogg hade jag tänkt. Min träningsdagbok :) Så nu känner jag mig ännu mer mån om att göra saker när ni håller ett öga på mig :P haha.. Vill ju verkligen också lyckas som alla andra!

I can do it! :D


Kommentarer
Postat av: Helene

Lycka till!

Du är jätte duktig!!!!

2009-04-30 @ 06:25:49
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Mamma Mariamamma

HEJ tessan Va kul att du har kommit hem till

Mamma.Då är väl hon glad,Ska du flytta till

Göteborg Va TRÅKIGT DÅ FÅR JAG VÄL ALDRIG

SE DIG ,

MÅ SÅ GOTT KRAM MORMOR HÄLSA ALLA

2009-05-01 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0