Söndag

Hejhej!
Just nu sitter jag och sippar på en supergod drink :) - Bacardi melon, sockerdricka och en twister-glass! Såå gott!
Ikväll blir det p-söndag på Gustav grill och bar där vi beställt mat, sen blir det vidare till hc, lätt bäst på söndagar! :D

Tidigare idag har jag tittat lite på utbildningar och faktiskt sökt tre program i kalmar. Jag tror att jag har varit för låst till göteborg och därför inte hittat något intressant, men idag hittade jag ett turismprogram och två lärarlinjer på högskolan kalmar som jag sökt. Tror inte jag ska läsa vidare än, men nu har jag iallafall dessa ifall jag skulle komma på att jag vill plugga. En backup - och det känns jätteskönt! Jobben växer ju inte på träd numera..

Igår var en jättebra dag, då var Mamma, Jonte, Tobbe och Amanda hit och hälsade på. Vi gick till en grillplats och satt ute i solen och åt och fikade, riktigt mysigt! :) Tack för att ni kom hit! Vi ses om 2½ vecka! :) När de åkt hem gick jag med de bästa på uteafterski och det är nog bland det roligaste jag gjort här uppe! :D Strålande sol, varmt, glada, dansande och sjungande folk och några goda cider och minttu. Sen tillbaka till stugan och smälla upp bord och engångsgrillar! Lycka!

Nej nu ska jag ladda vidare inför kvällen, ha en underbar söndag mina vänner!

Puss och Kram










Jag just nu!



En solande Mamma i sälen! :)




Underbara tjejer på afterski! Sara, Evelina, Louise, Mickan och Jeanette!

Kommentarer
Postat av: Helene

Bra att du fick i väg ansökan till slut!

Det var mysigt i går!

Kram :)

2009-04-12 @ 21:46:17
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Therese!

Du verkar ha det superbra..

Roligt att se vad du har för dig!

Kram

2009-04-13 @ 22:34:29
URL: http://emiliaswedberg.blogspot.com
Postat av: Carin

Är det farligt att blogga, vad anser du?

2009-04-15 @ 12:31:30
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0