Hemma i Ludvika!

Hej hej hallå bloggen!
Nu är jag hemma i ludvika igen efter 5 månader i snöiga sälen! :)
Känns både underbart och sorgligt på samma gång. Men nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv med massa spännande saker att se fram emot så inte ska jag deppa för det :) Bästa årstiden står framför mina fötter och jag har jobb hela sommaren, och roliga saker jag ska göra med mina sälen-buddies! :D

Åkte från sälen i förrgår, sen stannade jag till hos Emma i mockfjärd och sov hos henne till igår. Vi åkte till borläge och gick på kupolen några timmar. Köpte lite kläder, smink och ett par inlines! Yes :) fast jag tvekar fortfarande lite om jag ska behålla dem för den största storleken som fanns i dammodellerna är egentligen en halv storlek för liten för mig. Jag kan ha dem, men tån är precis där framme, så frågan är om de ger ut sig och så, eller om de kommer kännas för små. Vill så gärna ha dem!! Men kan ju samtidigt inte köpa för små.. Så jag ska ner på stan här i ludvika idag och se om de har några andra på någon annan sportaffär, annars får jag väl köpa någon ful herrmodell som dessutom var några hundra dyrare :(

Fick presis ett sms av Gustav som jag bodde med i sälen att han hittat min ipod som jag glömt - under skostället! My precious har legat i gruset där under :( Men tur som jag har så åker han genom ludvika om två timmar när han är på väg hem så då ska jag få den! Perfekt :D Tack gurra!

Ha en bra dag, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0