28 Augusti 09

Idag är det precis ett år sedan jag och min bästa vän Emma åkte till spanien, Ibiza närmare bestämt. Vi lämnade ett kallt och regnigt sverige, precis som det ser ut idag också, och kom till en underbart varmt och skön party-ö där vi bara levde livet! Solade, badade, drack iskalla bacardi breezers på balkongen med den underbara utsikten, åt freshly cutted ananas till frukost och köpte vansinnigt dyra biljetter till nattklubben Pacha. Men så värt, för ballt var det! Och inte att förglömma natten på amnesia där vi väntade på skummet ända till 6 på morgonen. Men så värt, för det var så jäävla coolt! (mindre värt var väl kanske att min mobil dog av fuktskada, men det behöver vi väl inte nämna!) :P Natten (?) då vi kom hem kl. 9 på morgonen och var ute i solstolen vid 12-13 tiden igen.. Haha.. Ja. Och grottmannen på beach palace. Minnen! Såå kul :D

Några bilder bjuder jag på! :)

Utsikten från balkongen :)
 

Jag fick tvätta kläder för min hårspray sprängdes i väskan på flyget :O hahaha


Emma :)


Jag med pacha-biljetten!


Stranden :)


Laddar inför feeest!


Emma och den vidriga grottmannen! haha


Borde. Egentligen. Inte. Visas! Hahahaha. Kl. 9 på morgonen :P


En rättså skön stund :)


Solstråle-Emma med solstråle-juice! :D



Ja. Det var tider det! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ååh, gud vad jag vill göra om en sån resa med dig, vi hade så jäkla roligt!!

2009-08-28 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0