Bonneläppen har kommit till stan!

God kväll!
Sitter nersjunken i soffan och har precis kollat på filmen 40 days and 40 nights. Josh Hartnett <3 haha.. Love him!
Mathilda har också kollat och vi har klämt i oss en påse med supergoda naturchips med dillsmak. Mmmm :)

Såå.. Idag har jag varit hos frissan igen :) Jag blekte ju håret i mitten av juni men jag har inte kännt mig helt nöjd för det kändes för orange, så därför tänkte jag att jag skulle lägga i bruna slingor så att det dämpades lite och smälte in mer. Men så kom jag till frisören idag och satt där i över 3 timmar, och gick därifrån ännu ljusare! haha, men vi pratade massa och dividerade fram och tillbaka och kom fram till att det skulle kännas bättre att fräscha till mina orange längder och slinga utväxten, än att lägga i trista bruna slingor. Så så blev det och jag blev supernöjd!! Visst tog det ytterligare på kvaliteten, och det är himla tråkigt. Men men.. Det får vara så nu. Köpte iallafall en dunderhårinpackning :)





Efter frisören åkte jag hem till pappa igen och så hjälptes vi åt att fixa till ute i gäststugan. Det var knökfullt med massa kläder, lådor och jaktgrejer så det flyttade vi till det nya förrådet och så fick jag göra mig lite hemmastadd där inne, hihi :)




Min fina fina blomma jag köpte på ikea! haha :)




Och min gula fina välkommen-blomma jag fick av Maria och alla! :)


Sen skjutsade jag pappa och Maria in till stan för de skulle på en fest där hos en arbetskompis. Mathilda åkte med mig och vi tänkte att vi skulle åka och titta på min skola så jag fick se hur den såg ut. HAHAHA, säger jag bara.. OM att vi inte hittade :P Först kom vi in på ett spårvagnsspår där det såg ut som att bilar absolut inte får åka, sen körde vi i en cirkel runt ett kvarter tre, JA TRE!!!, gånger innan vi bestämde oss för att skita i min skola och åka hem istället :P Det lustiga och pinsammaste är att vi ffs hade en jävla GPS tillochmed :P Ja, bonnläppen har kommit till stan. Tsss

Nu dröjer det väl någon timme sen ska jag in till stan IGEN och hämta hem dem :P Hoppas ni har en fin kväll!

Pusspuss

Och här är Tilda. Gooodis! :)





Kommentarer
Postat av: Carin

Jelva snygg du är!!!! Vart jättebra det där med håret, förstår att du är nöjd!

2009-08-30 @ 01:15:23
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

Naaw va gulligt!

2009-08-30 @ 02:24:08
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Helene

Håret blev jättefint!

2009-08-30 @ 08:29:35
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:47:31
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas att du kommer att trivas. Och du e jättefin ihåret. Kram

2009-08-31 @ 13:48:40
Postat av: Solan

Du e bara sååå härlig!!!Snygg i håret är du åxå.Hälsa pappa o. Maria...

2009-08-31 @ 23:52:57
Postat av: MORMOR

HEJ TESSAN Va fi8n du va i håret. Hoppas du kommer

att trivas i gråbo +Skolan må så gott

Hälsa LOFFE med Fam.GRATTIS till JONATAN i DAG

2009-09-03 @ 18:17:32
Postat av: Veronika

Måste då säga att du är snyggare i ljust hår. En riktig pingla ;) Hoppas allt är bra med dig!

2009-09-08 @ 16:16:31
URL: http://verransblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0