God Förmiddag!

Sitter här och har precis ätit lite mellis. :) Vaknade redan lite efter 7 imorse så jag har varit vaken lääänge :P Hunnit ringa till csn och fixa lite saker där, ringt till maria och rätat ut lite frågetecken angående kurslitteraturen. Och så har jag även mailat intresse på några böcker via en begagnat-site. Böckerna verkar faktist riktigt intressanta. Psykologi och pedagogik riktat mot barn, ja jag tror dettta kommer passa mig utmärkt och det känns såå bra! :D Speciellt en bok fastnade jag för, som jag nästan tror att jag vill köpa en ny av, för att jag tror jag kommer ha nytta av den även efter studierna, och det känns roligare med en helt färsk bok som är då är MIN :) Jag har alltid gillat skolstarter där man får nya böcker som knakar när man öppnar dem. Och läroböcker är ofta intressant upplagda, och det är ju bra!

Längtar tills jag ska shoppa loss massa nya kollegieblock, pennor och pärmar. Fiffiga organisationsgrejer och sånt som gör det mycket roligare. HÄR SKA PLUGGAS!! :D

Nu ska jag gå ner och göra lite nytta i tvättstugan efter att jag fyllde hela tvättkorgen igår när jag städade rummet, hehe!
Ha en bra dag så hörs vi senare! Pusspuss


Saknar mina lovely brös! Snart kommer vi bo ihop igen ett tag! :D Det var ju sisådär 9-10 år sen...





Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

när flyttar du ner ? :)

2009-08-17 @ 19:39:47
Postat av: Tessan

Tilda: I mitten på nästa vecka ungefär :)

2009-08-17 @ 21:32:25
URL: http://mydearyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0