Sista kvällen hemma!

Imorgon flyttar jaaaaag! Ska bli så roligt :D Men jag gruvar mig lite för att köra hela vägen ner, men det ska nog gå bra. Jag ska köra försiktigt :) haha... Så idag har jag packat och plockat. Och slängt massa gammal bråte jag ändå inte vill ha med ner. Får packa det sista imorgon bitti när jag inte behöver använda något mer. :)

Helgen som var tillbringade jag förresten i sälen, där jag var på återträff sen säsongen 08/09. Riktigt kul att se så många igen och festa loss! Tack allaihop för att ni är sånna sköna människor. :) Bilder finns på fb för den som vill se! När söndagen kom var det dags att dra sig hemmåt och då följde sötaste mickis med mig hem till ludvika och hon har varit här ända tills idag, riktigt roligt! Vi har åkt inlines, badat (mitt första dopp i en sjö det här året!), druckit vin med sköna grabbar vid hällarna, turistat lite på stan, tittat på film, ätit grillade majskolvar och bara haft det allmänt jättebra! Du måste komma och hälsa på mig i göteborg sen min goding! :)

Nej nu ska jag ta och betala min kåravgift till slug eftersom avin ligger här och skräpar bredvid mig. Nästa gång vi hörs är jag göteborgare. :D

Puss!

Här låg vi och solade efter doppet vid jägarnäs :)


Vid hällarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0