Sommarens skörd

Det här är en del av alla tidningar jag malt på jobbet i sommar. Haha, helt sjukt! Har lagt dem på hög under tvbänken varje gång jag packat ur väskan för att fylla på med nya, haha. Men alla är inte nya utan det kan vara gamla blaskor jag köpt förut och endel är mammas. Men allt funkar som tidsfördriv i lindningen! :D

Om man kollar närmare på valet av tidningar, börjar jag gå in i en omvänd 20-årskris när jag läser tanttidningar?!?!? Men de är oftast way mer intressanta än veckorevyn och de där som oftast bara skriver om trender, sex, smink och motsägelsefullt babbael om att man ska vara nöjd som man är, och så visar de jämt kläder på supersnygga och smala tjejer. Bläää och fy!

Nej Amelia och Allas rockar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0