vaken

Nu har jag legat och vridit och vänt mig i sängen i över två timmar. Det är omöjligt att somna och jag är klarvaken! Det är såå drygt. Vill bara somna och kunna vakna i tid och ta vara på dagen imorgon.
Jag har ju jobbat natt i två veckor och igår var jag ute och svirade med jobbkompisarna till lite efter fem på morgonen, vilket resulterade i att jag inte vaknade förens mamma väckte mig idag kl 16.30!! Så det är väl inte konstigt alls att jag inte kan sova egentligen, eftersom jag verkligen vant in mig i det omvända dygnet. Jag har ju bara varit vaken i 12 timmar nu, och har bara slappat hela kvällen så jag är inte det minsta trött. Buuuhuu!

Tur att jag har någon vecka att vända tillbaka dygnet på tills jag börjar skolan. Börjar ju den 1 september :)

Nej nu ska jag fördriva tiden lite och försöka hitta något på internet som gör mig trött. Jag borde ha haft ett tjockt kompendium om typ rysslands historia som jag vart plugga in, för då hade jag garanterat somnat på dirren ;P

Hoppas ni andra sover gott! Pusspuss




Jag och Jon på cap-festen i fredags :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket snyggt par!!

2009-08-16 @ 16:32:02
Postat av: Carin

Inte är det roligt med sömnbrist. Har också svårt att sova nu, skall upp tidigt imorrn...men men... blää!! Jobbigt är det, bara att bita i det sura, imorrn ändå. Kram

2009-08-17 @ 02:58:15
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0