laddat upp

Hallå!
Livet leker på här i sälen och jag har fått börja jobba nu :) Fasanen har inte öppnat än, men har jobbat på orren några dagar. I lördags hade vi 13500 åkare, helt galet mycket! Det var lång kö till liften hela dagen och alla orrens tre liftar gick varma. 13600 hade tydligen varit rekord på hela säsongen förra året så lite kul är det att vi nästan slog det första helgen. Men det beror ju på att alla skidtestarhelgs-sugna åkare koncentrerades till gustav- och lisabacken eftersom det bara var dem som var öppna.

Idag är både jag och Linnea lediga så vi har varit i byn och storhandlat på systemet. haha! Lika bra, eftersom alla turister snart kommer och rensar hyllorna.. Töntar som vi är så måste vi ju såklart ställa upp allt och ta kort på det!


F E E E S T !     HÖRDE JAG EN SKÅÅL?


Jag och Linnea är megasociala och sitter bredvid med varsin dator. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0