Den är här nu! :D

God Morgon Pannkaksdagen!
Jag sitter på en madrass som jag sovit sååå skönt på, i malung. Hos Emma! :) Jag åkte hit lite spontant sådär i förrgår och ska åka hem idag. Igår var vi nere på byn lite och lunchade med Marlene, sen gick vi och tittade i lite affärer. På kvällen bestämde vi oss för att åka till Rättvik och titta på classic car week. Det ver mycket folk! Men vad jag förstod så var det ingenting jämfört med dagen innan då det hade varit riktig cruicing.. Hade vart ballt att se :P

Och min kamera har ju kommit nu!! :D Jag har fullt upp med att lära mig alla inställningar, för det är ju en hel del. Och att hitta rätt inställningar för varje ögonblick. :) Jag tänkte bjuda på lite bilder från igår, enjoy!



Emma med sina rosa raggartärningar!



Söta Jeanette. Nicolina var också där. Ja mamma, de skulle hälsa till sina mammor :P haha...



Elin, Emma och Marlene



Fontän



Livsnjutare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0