FloppBIO!

Nu är jag hemma från malung. Har hunnit varit och sett på bio sen jag kom hem också.. Harry Potter. Men guud va besviken jag blev, den var såå kass! Har verkligen gillat de andra filmerna men den här var helt blek och tråkig. Det hände inget och de bara babblade hela filmen. Lite fantasyaction, hallå! Nej den fick inte många poäng av mig..

Och imorgon är det redan fredag! Fy vad min lediga vecka har gått fort. Nu är det tre dygn tills jag går på min nattvecka. Ska verkligen ta vara på dessa dagar och göra kul saker. Får se om det blir leksand på lördag eller inte.. :)

Nu har jag lite mer än en vecka på mig att deffa till mig lite tills jag och Anna jobbar ihop igen, dvs, inte veckan som kommer utan den efter. Vi ska se om vi lyckas gå ner 2 kilo var tills då. Haha! Det är så kul när man har en liten morot sådär.. Och Anna, lindningen kommer inte vara densamma utan dig veckan som kommer! Du är så jävla rolig! :D Och alla andra! Kommer inte dansa till jobbet lika som jag gjort de senaste veckorna.. :( haha! Men min sista vecka ska jag iallafall gå med mitt riktiga skift :)

Nej nu ska jag ta min vanliga blogg-runda. Sov så sött allihop!



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carin

Sweet!!! Hur går det med kameran tycker du och alla funktioner?

2009-07-31 @ 14:57:34
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0