Scrapbooking

Jag och mamma har varit nere på stan en sväng. Köpte något jag gått och tänkt på jättelänge, nämligen scrapbooking-grejer! Så nu ska jag skicka efter massa bilder och sen sätta igång. Det blir inte så där jättemycket krimskrams utan ganska enkelt eftersom jag ska göra med så himla många bilder. Och så ska jag skriva med namn, citat, platser osv..
Det jag tänkt mig nu är ett album som omfattar mitt sabbatsår och allt jag gjort. Bal, säckgång, studenten, cypern, sommaren 08, ibiza, sälen, roadtrip, öland, sommaren 09, och sen får vi se om det finns nån plats kvar i mitt album. Har tänkt ta det bästa från allt och samla så jag har ett riktigt lyckoalbum att titta i, i framtiden. :)



Plommonlila album med svarta blad, fototejp, silverpenna, självhäftande spets, och ett kit med färgade papper, pärlor, band, knappar och lite annat. :)

Köpte även ett lite längre linne/kort klänning och hårspännen :)

Kommentarer
Postat av: sofie

2009-07-28 @ 21:47:36
Postat av: sofie

Nej vad mysigt! Inte mycket som går upp mot att pyssla och klistra en stund ;) Håller på att samla ihop inspirationsbilder i olika pärmar just nu som jag kan plocka fram för att få idéer senare, till fotografering och sånt.. Men ett specialdesignat fotoalbum ja det borde man göra också.. vill se resultatet sen!! puss

2009-07-28 @ 21:51:07
Postat av: sofie

Nej vad mysigt! Inte mycket som går upp mot att pyssla och klistra en stund ;) Håller på att samla ihop inspirationsbilder i olika pärmar just nu som jag kan plocka fram för att få idéer senare, till fotografering och sånt.. Men ett specialdesignat fotoalbum ja det borde man göra också.. vill se resultatet sen!! puss

2009-07-28 @ 21:51:22
Postat av: sofie

Haha. Oj vad duktig jag är.. Först lyckas man posta en tom kommentar och sedan postar jag samma två ggr, sorry tessan! :p

2009-07-28 @ 21:52:26
Postat av: Carin

Det kan komma väl till pass när du sedan sitter och sliter ditt hår med plugg =)

2009-07-29 @ 00:27:09
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0