Update

Haha, vilken kass bloggare jag är :P Men det händer inte så mycket för tillfället. Eller jo det händer väl lite saker lite då och då som man kan klassa som små guldkanter på vardagen, men jag kommer mig aldrig för att skriva något ändå. Fast man ska ju ändå bara skriva om man känner för det, annars blir det ändå inge bra :) Kan ju tyvärr inte skylla på tt det är så fint väder så jag inte sitter vid datorn, för det gör jag. Alldeles för mycket :P

Såå vad har hänt sen jag var på öland? En månad har gått och det har varit ludvikafesten, då jobbade jag helg tyvärr men han njuta lite iallafall :) Underbart fint väder i två veckor, varav en av dem jag var hos pappa. Var ledig hela veckan så jag latade mig mest vid deras nybyggda pool. Riiktigt härligt var det. Vi har haft gatufest på skovelvägen, och samma kväll var jag ut med de härliga grabbarna. Förfest hos sand med hans roliga pappa! :D
Jobb, jobb, jobba! Och så jobba lite mer... Jobbar ju 4 skift så jag jobbar alla möjliga tider så det är inte lätt att ha koll. Men förra helgen var jag iallafall i stockholm med Mamma, Janne och Amanda, det var kul! Vi turistade på stan och gick på grönalund. Jag gillar karuseller, men märker dock av att jag börjar bli liiite fegare. Amanda fick t ex åka fritt fall själv. Lite dåligt av mig men jag kan inte glömma tanken på att den där grejen KAN lossna.. Too risky..

Och så var vi inne på den här veckan. Mördarveckan kanske man kan tycka. Jag har jobbat eftermiddag 14-22 mån-tors. 14-18 igår fredag och nu sitter jag här på denna lördagsmorgon och har redan hunnit avverka 2½ timmes jobb. 9½ timme återstår och imorgon väntar 12 nya. Men min kompanjon Anna förgyller dagarna här inne i lindningen så det känns kul att gå hit! :D

Världens bästa vecka väntar på mig nu efter helgen! Jag är såå ledig, och så kommer min.. tadaa.. SYSTEMKAMERA! Jaaaaaaaaa, kan knappt vänta! Och senare i veckan kommer mina kära brorsor och så ska vi till leksands sommarland!

Just nu leker det, bara att flyta med :D ahhhh!

Ha en underbar dag allihop, puss och kram!


Min min min! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0