It's all about hair!

Nu är jag ledig! I en hel vecka :) Ska bli såå skönt. Får se vad jag hittar på, kanske ska och hälsa på Emma i malung.
Men först ska jag vänta på min kamera som förhoppningsvis kommer imorgon :D

Nu ikväll har jag slingat håret mer på Amanda, ljusare och ljusare blir det. Nu har vi slingat det 3 gånger :)


Såhär såg det ut från början, mörkbrunt färgat, bilden är tagen den 5 maj:



Efter första slingningen:



Andra slingningen 20 maj:



Tredje slingningen som vi gjorde idag:




Och här är några andra gånger då Amanda fått vara min lilla frisyrdocka :)

   
  

Du är så fin gumman!

Kommentarer
Postat av: MandisBumbi

Åhh vilken skillnad!

Det var inte så länge sen jag hade mörkt hår! : )

2009-07-27 @ 00:29:17
URL: http://amanda.kharchi.blogg.se/
Postat av: Helene

Inte alla som har en livs levande frisyrdocka ;-)

2009-07-27 @ 10:14:05
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0