AseaBrownBoveri

Nu är jag tillbaka, eller jag kom hem i lördags. Men har av någon anledning inte haft något sug efter att blogga.. Men men :) Roadtripen var jättekul, och bilder kan ni hitta på facebook om ni vill se :)

Nu har jag börjat jobba på ABB där jag ska vara hela sommaren, känns bra för jag kom snabbt in i jobbet igen och märker att jag kommer ihåg en hel del :) Än så länge är vi tre operatörer i lindningsrummet, men allt eftersom de fasta ska gå på semester så kommer vi bli två och då är jag by my own på den ena sidan av maskinen. Spännande :P



Jobbkläder, jalas-skor (ni vet reklamen där en massa fötter med tår har möte och sjunger "fötterna vill ha frihet, fötterna har fått nog", sånna skor! haha, och passerkort! Nu är jag redo för en sommar på golvet. HOHA!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, idag har snälla Boris gett mig ledigt för jag ska till malung och se på min kusin Alexandras student. Hon ska firas!

Ha en bra dag allihop, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0