Söndaag!

Hej hej!
Idag regnar det precis som det gjort alla andra dagar den här veckan. Riktigt trist! Men det är inte mycket man kan göra åt. På ett sätt är det skönt för då kan man ligga inne och mysa med gott samvete :D
Första arbetsveckan gick fint och jag jobbade förmiddag. Det var ganska tungt när klockan ringde 04.45, men oh så skönt det var när jag fick trask hem redan vid 14-tiden. Hela dagen kvar!
Kom igång med arbetet snabbt tyckte jag och kom ihåg en hel del från förra sommaren, bara lite uppfriskning av minnet och lite trilskandes med det nya datasystemet sen är jag ready! :D

Har precis klirrat planerna för midsommar, det blir ÖLAND! wiiho :D Vi som nyss var iväg, nu bär det av neråt igen med mickan, sara, saras två vänner och sofie som sammanstrålar med oss där nere! Kommer bli helt galet kul att partycampa så nu kommer jag vara en av dem som överväger att offra något viktigt för att solen och värmen blir på våran sida. Annars blir det skeda i tälten men det är ju inte så fel det heller! haha :D
Himla jättesynd att inte Anna kan vara med, men jag hoppas verkligen att det kan bli något mer tillfälle till att hälsa på dig i strömstad tjejen!

Nu ska jag och mitt ivriga sinne börja smida ännu mer planer inför den storslagna helgen. Hej å hå!
Nu ska vi till rusta, sedan blir det mat och sova middag. Senare tänkte jag gymma lite på abb-gymmet sen kl 20.48 börjar jag mitt nattskift och slutar imorgon kl 6. Förra sommaren stod jag och mamma och borstade tänderna samtidigt där på morgonkvisten. Hon var påväg till jobbet och jag var på väg till sängen. Lustigt! haha, men det ska bli mysigt att jobba natt :)
Ha en bra söndag allihop, Pusspuss



En bild från när vi solade på en klippa på marstrand för ungefär 2 veckor sen :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Tess! Kom på en bra sak. Mamsen och papsen har ett jättebra tält som vi får låna. Har sex st sovplatser; (2 st 3-mans tält som sitter ihop). Då blir det som en liten gång emellan med tak över. Bara så du vet! puss puss



2009-06-14 @ 12:24:43
Postat av: Veronika

Jag ska jobba natt hela Ludvikafesten...fredag, lördag och söndag natt...PUST!

2009-06-16 @ 14:36:16
URL: http://verransblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0