Midsommar '09

Heej! Nu är jag hemma från öland :)
Det har varit en jätterolig helg med massa roliga och galna händelser.. Men det mesta och bästa får stanna hos oss fem. haha!
Jag åkte iallafall till motala, där 3 av tjejerna bor, på torsdag morgon efter jobbet, sen tog vi bil tillsammans därifrån. Vi hade bokat plats på en camping som hette lundegården men när vi kom dit såg det lite smådött ut i jämförelse med ett par campingar vi hade åkt förbi innan så vi avbokade vår plats och drog dit istället. Blev asbra och vi hade massa trevliga grannar! :D Blev fullt ös både torsdag och fredag men vi åkte därifrån på lördagen, folk började dra hemmåt då så vi gjorde likadant.. Skönt att få en vilodag innan jobbet också :) Dessutom började det sina ganska rejält i de lila påsarna så det var väl lika bra :P
Kom till motala igen igår kväll och så sov jag hos sara och tog tåget hem till ludvika idag på förmiddagen. Sen har jag bara chillat. :) Skönt, för nu blir det 7 dagars jobb i sträck. Eftermiddag + helg. Men sen är jag ledig en heeel vecka! Wonderful! Då ska jag nog åka till pappa för jag är sugen på att gå på liseberg :D

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från helgen här så att min kära moster som totalt har dissat facebook också kan få se lite :P



Våran campingplats!



Jag på stranden :)



Mickan med våra galna raggare till grannar, haha!

Hoppas ni alla haft en kul midsommar! :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carin

Lovely bilder! Hopps det blir fina bilder från liseberg sen då. Vi hade oxå tänkt ta en tripp dit i sommar <3 kram kram

2009-06-22 @ 09:48:34
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

Nåt mer som hänt i sommar, flera bilder du vill dela med dig av? Kram

2009-07-08 @ 08:35:07
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0