cleaning out my closet..

Godmorgon!

Idag är det fredag och solen skiner. Hade tänkt äta frukost och sen åka inlines, men jag vaknade och mådde illa och med ont i magen! :( Hoppas hoppas det inte är någon magsjuka eller något sånt på g för då blir jag så himla less.. Får se om det blir bättre, annars tar jag nog bara en promenad.. Skönt det med!

Igår städade jag mitt rum, och rensade ut massa saker jag inte använder. Packade äntligen upp några kartonger med saker som jag haft i sälen och stuvade in det i mitt rum eller slängde.. När jag flyttar till hösten kommer jag ändå inte vilja dra med mig massa skit :P



Se så fint! haha :)

Nej nu ska jag gå och få i mig lite frulle! Hörs senare :)
Ha en underbar fredag, Puss!

Kommentarer
Postat av: bejmar

Duktig du är tessan!! Jag har fixat mig en egen blogg som du får börja kika in.. blir kanske inte så mycket text men desto mer bilder.. ;) puss!

2009-05-15 @ 20:55:54
URL: http://ohsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0