Göteborg!

På tisdag drar jag söderut för en vecka hos pappa! Ska bli riktigt skönt, och kul! Har inte varit där på över ett halvår :O
De jobbar ju och så i veckan, men de gör de ju här hemma med så det spelar inte så stor roll. Jag hoppas på fint väder så jag kan ligga och mysa i solen på deras altan :D Sen hade jag tänkt bekanta mig lite mer med stan, och ta en promand för att kanske hitta universitetet eller så.. :) Till helgen kommer Sofie och Anna dit också så jag hoppas jag kan träffa dem med! Ska nog även gå runt och söka jobb, har inte bestämt mig om det blir plugga eller jobba än.. Får se :)

Så ska jag leta lite nya sommarkläder och en bandeau-bikini, roligt! :)




Här är en bild från när jag var hos pappa senast! 20 september.. Mer än 7 månader sen!
Ska bli kul att hälsa på hos er igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0