Lördag

Nu har vi kommit hem från bion och den var verkligen jättebra! :) Spännande, sorglig, hemsk, och med ett lyckligt slut! Perfekt blandning och helt fantastisk filmmusik. och.. film ÄR bäst på bio! Så är det verkligen :D

Vi tog bilen in och det var första gången jag körde inne i stan. Jag gillar det inte! Blir så stressad av alla olika filer man ska hålla sig i och det åker bilar runt om mig hela tiden, och allt går så fort så jag är hela tiden livrädd att jag ska missa någon avfart, en svängande bil eller något annat. Meen.. det är väl en vanesak antar jag. Man lär sig :) Men när vi skulle lirka oss ut från bion så kom vi både till centralen och över på hisingen innan vi kom ut på motorvägen igen :D hahaha..
Jag lämnar bilen hemma när jag flyttar hit. En cykel och ett buss/spårvagns-kort får bli mina kära vänner :P

Förresten så har jag nog nästan bestämt mig för att plugga till hösten ändå. Det känns som det verkligen är klokt och rätt i tiden att göra det nu när jobben blir färre och färre, och nästa år kommer den nya skolreformen. Och jag vill studera vidare någon gång.. Så varför inte nu? Och jag saknar den här tryggheten att veta vart man ska ta vägen. Så jag testar nog det här, kan ju alltid avbryta om det känns helt fel. Fast i en del av hjärnan vill jag också vänta och resa med mickis till thailand och jobba här i göteborg och testa mer saker.. vi får se... :P




Idag har jag dragit några cement-drag på poolen så jag kan säga att jag var med och byggde den :P höhö




Pappa och hans kaos på baksidan, men det kommer bli kanonfint när det är klart! :D

Godnatt, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0