Roadtrip snaaaart!

Hejhej!

Idag har varit en jätteskön dag :) Vaknade vid 10-tiden och åt frukost då, sen gick jag och la mig igen och surfade på datorn. Bokade även biljett till motala på fredag. Då börjar äventyret! :D På fredag ska nog jag, sara och mickan gå ut i linköping och festa :D ska bli jättekul! Sen på söndagen drar vi söderut och jag tror vi ska stanna till i tylösand iallafall, vi har inte riktigt bestämt rutten vi ska åka. Men det kommer nog bli superbra! :) Sen avslutar vi hos sofie på sweden rock. Grymt!

Well, tillbaka till dagen. :) Efter biljettbokningen hoppade jag i mina nya träningskläder och åkte ut på inlinesen i solen, superhärligt! Räckte med bara tisha idag! Åkte på lite nya ställen och där jag aldrig trodde jag skulle våga åka för att det var nerförsbackar, men hey! Min bromskloss och jag är goda vänner :P Det blev en tur på ca. en mil, och med ganska mycket uppför så nu förväntar jag mig lite träningsverk i ben och rumpa!

Här är en liten karta på vart jag åkte :)



Nu ikväll har jag lockat håret på Amanda och sminkat henne för hon skulle iväg och grilla med några vänner. Hoppas de får kul!

Nej nu ska jag blanda en drink till mamma och janne som jag lovat :P Ha en fin lördagskväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åkte du på vägen tillbaka?

2009-05-23 @ 21:41:36
URL: http://verransblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0