Söndag!

Hej mina käraste!

Idag började dagen med att vi åkte till borlänge för att jag skulle lämna tillbaka mina inlines jag köpte först, men som inte passade.. Gick där någon timme men hittade inget. Eller jo, köpte en tröja, men kändes sisådär när jag kom hem och mamma passade faktiskt bättre i den så hon ska köpa den av mig så får jag låna den nån gång om jag vill :P hehe..
När vi kom hem åkte jag direkt till stepen och hoppade runt som en virrig höna.. Har inte vart där på aslänge så de har ju bytt program både en och annan gång så det var lite svårt att hänga med. haha, men det gick bra ändå och jag fick upp flåset rejält! Härligt :)

Nu ikväll har jag gjort slingor på Amanda, hon känner att hon vill bli ljusare och mer blond som hon var förut så vi ska göra slingor i omgångar tills det blir ljusare och samtidigt kan blekas av solen i sommar. Blir nog fint :)
Hon blev jättenöjd iallafall. Eftersom hon hade så mörkt så blev det inte så jättestor skillnad, men fina reflektioner och lite livligare tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Jättefint!

2009-05-04 @ 06:22:05
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0