090502

Goddag!

Lika underbar dag idag som det varit de två senaste.. Soligt, varmt och skönt! Har legat på min nya solsäng jag köpte igår, lovely! :)

Det blev en lugn valborg för min del det här året. Började dagen med att ta en långtur på mina nya inlines!
Åkte till sörvik, vet inte riktigt hur långt det är men det tog iallafall en timme att åka dit och tillbaka, och tji fick jag för att jag var så duktig - väääärldens skavsår! När jag kommit till sörvik och stannade för att vila lite så kände jag hur det brände lite på insidan av hälen, men tänkte att jag kunde åka lite längre, det var ju ändå perfekt inlinesväder! Men när jag började åka igen efter att ha stått stilla lite så var det som om nån stack in nålar i ett sår! Så ont :( Så det var bara att vända och härda ut den halvtimmen som det tog att åka tillbaka. gaaaah!! Nu har jag feta compeedplåster på och man verkligen ser blåsorna under!

När jag kom hem från min onda tripp så åt jag och Amanda sallad ute i solen, och sen fixade jag henne för hon skulle iväg med kompisar sen på kvällen.

Visar lite bilder från de senaste dagarna :)


Gorgeous! Amanda redo för valborgsfirande!



Mamma låg och stekte i solen, perfekt valborgsväder!
Senare när Amanda dragit så grillade vi och åt banan med choklad till efterrätt! :)


1a Maj!
   

Drack en god hallon/blåbärs smoothie till frukost, sen åkte vi till lyviksberget och gick på jysk där jag köpte en solsäng jag velaat ha så länge! Gillar inte att ligga direkt på gräset eftersom det bara kryper en massa spindlar och myror på mig då.. Ska spraya insektsmedel på benen på sängen så de inte kan krypa upp till mig! haha :D
Senare på kvällen grillade vi igen, kan inte bli för många gången så här i början av sommaren!



Senare kilade jag ner till piren med några grabbar och tog en drink, riktigt trevlig kväll!
Så här fint var det där nere, helt magiskt!


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad härligt vi haft det!!!!

2009-05-02 @ 18:26:39
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0