Balen 2009

Hej hallå!
Då var den här dagen snart slut, men ett inlägg ska det bli. :)

Dagen har gått jättefort, men det kan bero på att jag gick upp runt halv 12-snåret i morse så jag sov ju bort en del timmar där, men men, får passa på att njuta nu när jag inte jobbar än :P När jag kom upp blev det frukost-lunch och sen gjorde jag mig i ordning för att åka ner på stan. Vi skulle kolla på balen :) Tänk att det redan är ett år sen jag gick till frisören och fick lockarna fixade, på med klänningen, smink och allt skulle vara perfekt. Kvällen var underbar och jag kom hem först kl. 8 på morgonen dagen efter :P hahaha..

Vi stod först där de kliver ur bilarna, och det är så kul att se alla coola, roliga och snygga bilar de fått tag i. Sen gick vi upp till själva mingelplatsen där de hittar sina partners och dricker skumpa! Här kommer några bilder.



Här kommer några fina eko-tjejer!

   
En vit limmo, en båge och en gammal cool bil! Snyggingarna kom i massa olika fordon :)



Och fler fina ekologi-tjejer!


Ja, undra vad dem gör just nu där inne på folkets hus. Dansar för glatta livet skulle jag tro. Klockan är ju inte mycket för dem :)

Hoppas ni haft en bra fredag, ses imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0