En torsdag i maj.

Hej hallå!
Nu är jag nere hos pappa i Grååååbo :) Kom hit i förrgår men ha inte lyckats klämma fram ett blogginlägg fören nu. :P
Igår gjorde jag inte mycket alls, körde bror till tandläkaren och kollade lägenheter på internet. Det var nog det ända vettiga, haha..
Juste, jag fixade maten igår också, kinesisk köttfärsröra i pitabröd hade de planerat in och det var riktigt smaskens!

Idag åkte jag in till stan vid halv 12-tiden för att kika i affärer, alltid roligt! Speciellt när jag inte varit här på så länge :) Jonte och Mathilda kom in efter skolan också, men Jonte var nog bara där en halvtimme innan han drog hem igen. Jag och Tilda strosade iallafall runt till klockan 18 då vi åkte med pappa hem igen. Riktigt lyckad shoppingdag blev det! :D Visar en bild här nere vad jag köpte :)




Svart tunika, brunt linne, t-shirt med tryck, vitt linne med tryck, klänning, bruna shorts, bikini, örhängen, armband och ett hippie-hårband!



Träden blommar för fullt här! :)



Jag när vi fikade i nordstan. :)



Jag och Tilda nu ikväll när vi tog vara på det fina solnedgångljuset genom fönstret!
Titta vilket söt tröja hon köpte förresten, blommig och färgglad! :)

Förrsten, imorgon ska jag äntligen få träffa sofie och anna igen, de är nämligen här i götet de med mina sälenbuddies! :D

Godnatt nu så hörs vi snart igen, Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Helene

Många fina plagg! Va kul :-)

2009-05-09 @ 09:09:02
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0