Tågdag

Hejhej!

Nu sitter jag på tåget hem mot ludvika igen. Veckan hos pappa gick verkligen jättefort, har varit kul att träffa dem. :)
Det är synd att det har varit så kasst väder nästan hela tiden.. Det har regnat och blåst kalla vindar varje dag, men idag, ja då skiner solen och det är riktigt varmt ute. När jag ska sitta på tåget mellan 12-17.30 :P så typiskt...

Har inte blivit mycket till träning här hos pappa heller. Har visserligen gått en hel del på stan, så det är ju som en rejäl promenad, men det blir ändå inte riktigt samma sak. Igår var jag ute och gick i en timme, men nu till veckan ska jag sätta fart iallafall :) Tror jag har två pump eller step pass inbokade.. Annars ska jag iallafall gå på något sånt, sen åka på mina inlines för nu har mina fötter läkt! :D

Känner med lycka att mitt sötsug börjar avta och det sporrar mig. I lördags köpte jag en påse med lösgodis till bion och det var gott, men inte så där sjuuukt gott liksom.. Kunde egentligen ha varit utan, eller bara köpt någon chokladbit.. Om jag vill ha godis den här veckan så blir det fredag-lördag iallafall, så får jag se om jag är sugen på det då eller om jag köper mig en låda jordgubbar istället :D haha..



Det här har jag på mig idag!
Svart klänning, Gina Tricot
Leggings, Indiska
Skor, H&M
Nya jeansjackan! från JC/crocker
Och mitt putis-armband jag gjort själv får inte glömmas :)


Ha en bra dag i solen, nu ska jag nörda vidare på internet och se alla gröna fält åka förbi utanför tågfönstret. PUSS!

Kommentarer
Postat av: sofie

Mycket fin header du har fått till! Sommarkänslor, sommarkänslor.. :)

2009-05-12 @ 20:57:52
Postat av: Tesse

Taack sofie! Ja visst, riktigt somrigt! :D

2009-05-13 @ 10:48:44
URL: http://mydearyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0