Nattblogg

Hejhej!

Sorry för lite dålig uppdatering.. :) Nu är klockan jättesent men jag fick lust att knåpa ihop ett litet inlägg.
Idag har jag varit med Amanda och hennes kompis till Kupolen, var ute efter lite nya träningskläder. And I found! Tycker det är roligt att köpa sånt för man känner sig mycket snyggare och proffsigare än att slafsa runt i ett par mjukisbrallor. haha :p tycker jag!

När vi kom hem gjorde jag mer slingor på amanda, den här gången blev det riktigt ljust, och hon gillade det. Jag velar fortfarande ständigt fram och tillbaka om jag ska göra det ljusare eller fortsätta med mitt mörka. Vill testa på något annat, men är rädd att jag inte kommer att trivas och att håret kommer bli slitet av avfärgning/blekning.. Vill bara ha min vanliga färg så jag kommer ur det här färg-träsket.. blää... Men så blir jag snål för det är så hiskeligt dyrt att gå till frissan. Haha.. Vi får se :)

Efter slingning och middag så drog jag ut på en tur med mina inlines och mina nya kläder som jag såklart ville testa! :D Nu har jag lärt mig bromsa ordentligt så nu tar jag mig nerför golanhöjderna och kan lämna bilen hemma! Wihoo :P Åkte till gonäs och tillbaka. Såå skönt! :) Tänkte visa lite bilder!



My new suit! Svarta löparbrallor, vit tisha och rosaröd tröja, alla i funktionsmaterial som andas. Superbra! :D
Och sen min sommar-renoverade snowboardhjälm som gör att jag ser ut att vara hämtad från andra världskrigets slagfält. Och ej att förglömma: världsbra uppfinning - Midjeväskan! HOHA :D




Vädret var spöklikt över sjön!






På väg mot gonäs :)


Och så avslutar vi detta inlägg av träningsanda men mina bakverk jag gjorde här om dan, passar bra va!? :P



Nu ska jag sova, imorgon ska jag kolla på studentbalen här i stan. Hoppas hoppas de får fint väder!
Godnatt, Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

Vilka snygga träningskläder ! Jag behöver också lite nya :)

2009-05-22 @ 11:47:38
Postat av: Anonym

Men så fina kort över sjön! Jag blir sugen på en åktur när jag ser dig i inlines ;) Snygga kläder!

2009-05-22 @ 19:36:30
URL: http://verransblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Tessan

Tack för kommentarerna! :)

2009-05-22 @ 23:12:57
URL: http://mydearyou.blogg.se/
Postat av: sofie

Snygga kläder, fan va söt du är:) inlinesbrud på allvar nu ju! (Y)

2009-05-23 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0