tionde maj.

Idag blev det en tripp till stan igen. :) Först åkte jag med pappa och Maria till k-rauta där de lastade släpvagnen full med brädor till ett tak de ska bygga på terassen. Sen skjutsade de in mig till stan där jag mötte upp Sofie och Anna i kompassen! Så himla kul att se er tjejer :D Känns som det var jättelänge sen, fast det bara var två veckor sen vi sa hejdå.. hehe :) Om tre veckor ses vi igen när vi tre + sara drar på våran westcoast roadtrip i saras coola husbil i en vecka! Det ska bli grymt kul :D Längtar såååå! Åker från motala ner till göteborg, och sen västkusten ner och sen över till olofström där vi avslutar på sweden rock festival. weeehoooo.. ;D

Åter till dagen, när jag träffat tjejena gick vi till ett cafe och åt lunch och satt och pratade ett tag, sen gick vi i några affärer innan de skulle ta spårvagnen ut på hisingen för att titta på lite lägenheter de sökt till hösten :) Tänk att vi kommer bo i samma stad snart! Jätteroligt ju :D


Sofie och Anna

När de kilat iväg fortsatte jag min jakt på en ny jacka.. Finns verkligen inga vanliga vårjackor kvar i affärerna, bara massa tantiga långa beiga trenchcoats som jag inte vill ha :P haha.. tillslut hittade jag en cool liten jeansjacka som jag blev förtjust i och köpte. Ingen värmande jacka precis kanske :P Men en snygg klassiker som jag tror kommer användas mycket ändå! :D svensk sommaroptimist som jag är! blir nog kanoners, nu ska jag kika vidare på några bloggfavoriter.

Godnatt och sov så gott mina hjärtan! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh men bra med jeansjackan ändå, funkar alltid på sommarn.. och särskilt på roadtrippen ner till blekinge ;) ha det fint så ses vi snart igen tess!! kram kram

2009-05-11 @ 08:57:34
Postat av: emma

äh, jag har ju jeansjacka, funkar fint ;)

2009-05-11 @ 23:45:27
URL: http://emmaffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0