Akropolis, nattvandring och cornrows.

Idag var jag och åt med mamma på akropolis, gott! Kul att göra något bara vi :)



Vi tog stora kycklingklubbor med klyftpotatis och tzatsiki! :)

När jag kom hem från stan var Amanda i full gång med att packa inför deras nattvandring. Det är en grej som alla nior gör just innan skolavslutningen. Man går en sträcka på ungefär 6 km, sen campar man en natt på ett ställe mitt ute i skogen. Grillar, sjunger, spelar gitarr och myser i tälen. Jag kommer ihåg att det var jättekul! :D Dan efter går man till nåt ställe och har en tema-dag om något, kommer inte ihåg vad det var, vi låg mest och solade och åt godis :P


Tung ryggsäck! Fast latmaskarna behöver inte bära dem själva, utan de skjutsas med flak till campingplatsen, de behöver bara gå med en liten matsäcks-väska. :P


Jag utrustade Mandisen med mina överlevarkläder så hon ska hålla sig torr och varm! haha :)



Sådär ja! Hoppas ni har det skoj i skogen nu :)

Förresten lärde jag mig att göra sånna här coola afro-cornrows för någon dag sen :P Ni vet sånna tighta flätor som barn brukar göra utomlands, eller som personer med afro-hår ofta har! :)



Nästa gång kanske jag kan göra såhär! Haha :)

Kommentarer
Postat av: Carin

vill du ha fler besökare på din blogg?

http://www.viraltrafik.se/?nikondcanon

2009-05-28 @ 23:20:54
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0