Fridaaay!

Hejhej!

Nu är det fredag, och hur härligt är inte det?! :) Mickan, min sälenbuddie från borensberg är här och vi har lagat mat, druckit vin och fixat naglarna nu ikväll. Helmys! Vi åt nyss med Jonte, Tobbe och Mathilda. Snart blir det film - the proposal. Känner mig riktigt som mamma nu, sjukt mycket. Åker och handlar på fredag eftermiddag, åker hem, lagar mat, äter mat med barnen, dricker bag in box direkt ur kylen, äter godis, bloggar och ska snart se på film där jag antagligen kommer somna ;D hahaha!

I onsdags fyllde jag ju 20 så det kanske är vuxenheten som kommit till mig. haha! Men tack för alla fina presenter och ALLA grattis som trillade in under dagen :) Hade en jättebra dag! Här kommer lite bilder :)



Jag och Rasmus, Mathildas kusin, på min 20årsdag :)



Matdags!

Och här lite bilder från ikväll :)



Mickan, vin och fix av naglar :)



Mathilda och Jonte :)



Tobbe :)



Lax med pesto, fetaost och ris till! :) mums!

Imorgon blir det feeest! :D

Nej nu blir det film! Ha en bra kväll alla. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Helene

Det låter härligt dotra mi ;-) med mamma upp i dagen!!!

Efter jobbet har jag handlat, lagat mat samtidigt som jag tog ett glas rött ur en bag-in-box. Sen åt vi gott med barnen (Amanda och Emil), så blev det tv med mycket godis och sen läsande av lite bloggar. Har ännu inte bloggat själv men jag tror jag måste göra det nu och länka till dej ;-)

kram kram

2009-11-06 @ 21:39:47
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Helene

kul att se bilder på er, förresten!!!

2009-11-06 @ 21:40:19
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: MORMOR

HEJ KUL att ni hade saå roligt på ditt

kalas och fin maT +PRESENTER,,,

mÅ SÅ GOTT kram morMOR

2009-11-10 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0