Söndag!

Nu har jag vaknat upp i Lindvallen! :)

Igår kom vi iväg hemmifrån vid halv 9 ungefär. Så vi var framme i malung redan halv 11, och då handlade jag mat på ica, sen var vi även och hälsade på farmor, mammas kompis Lena och moster med familj. Tre olika hälsa på. Var kul att vi hann det :) Sen åkte vi vidare till sälen och kom fram runt tre om jag minns rätt. :) Vi bar in all packning och tittade runt. Jag började packa upp och så åkte Mamma och Janne efter ett tag :) När jag fixat iordning allt blev det mys i soffan och mat! Kyckling med klyftpotatis :)

Igår var det riktigt fint väder och solnedgången över fjället var jättefin, men idag regnar det och är grått och trist igen. Här kommer en bild från köksfönstret så ni får se vilken härlig utsikt vi har! :)



Igår var himlen blå och rosa över backarna och det var jättefint, men idag är det som sagt grått och lite lite snö.
Backen rakt fram är den stora gustavbacken, och det är den som är öppen nu. Tegelhuset till höger är restaurangen Lammet & Grisen, så när vi sitter och äter vid vårt bord kan vi nästan skåla med dem som sitter där inne och äter lyxmat! haha :D



Här är en bild på mitt rum :)



Ha en bra dag allihoop! Pussuss


Kommentarer
Postat av: jösan

det ser ju nästan ut som när vi åkte därifrån sist, rast med regn då ;) ni kommer ju känna doften från lammet och grisen sen när säsongen drar igång, frestande! har du åkt skidor ännu?

2009-11-22 @ 14:24:06
Postat av: jösan

eller bräda menar jag såklart!

2009-11-22 @ 14:25:02
Postat av: Therese

Ja visst gör det, det skulle nästan kunna vara april istället för november. Men snön kommer förhoppningsvis snart :) Hehe jaa, man kommer känna den goda doften och bli jättesugen :P



Jo jag och linnea tog ett åk i gustavbacken idag. Härligt vare, men väldigt blött! :)

2009-11-22 @ 18:16:44
URL: http://mydearyou.blogg.se/
Postat av: Veronika

Det verkar vara en bit bort till backen, går du dit?

2009-11-23 @ 15:27:41
URL: http://verransblogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0