experimentet fortsätter..

Idag fick mitt hår sig en till omgång. Men av mig och inte en frisör den här gången, haha :) Blev så svinigt dyrt de andra två gångerna.. Nu gick det på det alldeles finfina priset 90 kronor. Ohja!

Idag la jag i en pärlblond nyans (jane & hellen, pärlblond) som ljusade upp samt neutraliserade mycket av de gula skiftningarna. Kameran har en tendens att göra färgen alldeles för rättvis för i verkligheten tyckte jag nästan att håret ser gråblondt ut på sina ställen. Men jag ska se om det ger med sig, annars rådfråga en frisör om det finns något pigment man kan sticka i för att få den här askiga och kalla men inte gråa nyansen som jag så gäärna vill åt! haha :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser jättefint ut!

2009-10-07 @ 17:54:05
Postat av: Carin

ask ungen, så snyggt så! :)

2009-10-08 @ 21:59:09
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0