Godkväll!

Sådärja! Nu har bloggen fått sig en liten höst-makeover! Det känns roligare! Det är skoj att grotta ner sig i dessa html-koder och försöka lista ut vilken kod som represnterar vad :) Fast klurigt är det minsann, men jag hittade en design-blogg som gav massa bra tips och trics. tack för den! :)

Idag tog jag en rejäl sovmorgon ända till kl 12, och sen hjälptes jag, maria och mathilda åt att städa och damsuga huset. Efter det åkte vi till lerum och åt på en thairesturang. Jag tog chicken panäng och det är ju bara för jävla gött! Vi åkte vidare till allum för att hinna kika i lite affärer, men jag köpte bara tråksaker som linsvätska och fuktcreme. OCH STRUMPOR! trist, men välbehövligt :)

Kvällen har vi tillbringat i soffan med krönsaksstavar av paprika och gurka, och tacodipp till :) Riktigt mysigt! Nu ska jag snart gå ut till min lilla stuga och sova. Godnatt! Puss puss

Kommentarer
Postat av: bejmar

Åh vad höstigt och tjusigt allt var här då! du är allt bra duktig tessan! :) hade behövt en lektion i html-koder, icke min grej det där! vad hette sidan ? PUSS

2009-10-11 @ 03:08:25
Postat av: Mamma

Vad fint det blev!!!!!

Du skulle behöva styla min sida med

2009-10-11 @ 09:46:32
URL: http://heleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack så mycket båda två! Va söta ni är :)

Sofie, sidan heter http://www.designadinblogg.se . Kolla där vettja! :D puss!

2009-10-11 @ 22:01:01
URL: http://mydearyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0