Kändis!

Idag har jag varit med i tidningen GP! När vi var på universeum kom det två reportarer dit för de hade fått nys om att vi studenter var där. De ville veta om vi hade någon aning om att vi var försäkrade i skolan. De ville ha sex stycken som skulle svara på frågan och jag och Julia backade ur och lät de andra vara med. Vi kunde gääärna skippa det. Men så ville de ta en till bild, och så var det BARA vi som kom med! Men i papperstidningen var våra andra buddies med, men med minibilder. Och vi hade värsta stora bilden i mittuppslaget! Haha :D Men jag tycker ändå det är roligt! Lite gratisreklam för sälen dessutom ;)




Julia och jag i hajtunneln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0