Lanza

Idag har jag varit hos frisören för en välbehövlig klippning. Det kändes lite tråkigt när jag äntligen började få så långt igen och jag gillade det, men så såg det ju ut och kändes som en mindre höskulle. Topparna hade nog varit med i ca 4 år och genomgått x antal färgningar så de var inte snygga någonstans. Så nu böjar jag om från ruta ett och ska försöka se till att det blir långt och friskt! :)

Jag utökade min lanza-serie med schampoo och balsam idag. Innan hade jag inpackning och serum, och de är riktigt bra! De har en nanoteknik som går in i håret och reparerar och vårdar på djupet. Serumet är också ett sånt som går in i håret och lägger sig inte bara som en hinna ovanpå som silikondroppar gör. Balsamet har lågt pH som sluter hårstrået efter tvätt. Så nu ska det bli spännande att se om det blir ännu bättre med schampoot och balsamet också! :)


Lanza Healing Haircare



Blev en lugg också :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med nytt fräscht hår!!!

Tyckte mej skåda texten...anti aging på ena flaskan :-)

I morgón kommer ni!!!!!

2009-10-15 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0