Freedaaag!

Älska fredagar! Man har klarat av ännu en vecka och man har hela helgen kvar! Man vet att man får sova läänge och sitter i soffan och äter gott och bara myser! Plus att det just den här fredagen även var löning! I like! :)

Var i skolan från halv elva till halv tre idag, sen gick jag, kicki och sanna för lite fika på ett dundermysigt kafe vid brunnsparken. Åt nog den smarrigaste morotskakan ever! Sen tog jag tåget hem och ringde då min söta vän micks, som nog ska komma och hälsa på mig helgen efter min födelsedag! :D Weehooo! Saknar dig så mycket!
Vi pratade ända tills jag klivit av tåget och satt mig i bilen och börjat köra. Och det är verkligen allvarligt vilken dålig simultankapacitet jag har. Jag pratar i telefon samtidigt som jag kör, och ska slå på blinkersen. Tar fel och slår på vindrutetorkaren. Neeej! Svänger (utan blinkers), och kommer på att jag inte alls hört vad mickan sagt i telefonen de 10 senaste sekunderna. Helt hopplöst! Såå.. Jag ska inte prata i telefon när jag kör för då är jag en trafikfara! :P

Imorgon ska jag och Matilda till allum och trängas med alla andra shoppingsugna en lönelördag. Ska bannemig hitta en jacka! :) Ska bli roligt! En annan rolig grej är att jag kanske ska ta några ridlektioner, det vore gryymt kul! Berättar mer om det sen! Ha en jättebra helg söta ni, pusspuss


Mickan, när hon hälsade på mig i ludvika för en månad sen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0