Godkväll!

Hejhej!
Nu trivs jag alldeles utmärkt här i min lilla stuga för jag har bytt säng idag. Från en bäddsoffa till en vanlig smal säng så nu har jag värsta dansgolvet här inne! :D Riktigt mysigt faktisk! Så nu kan jag sitta vid skrivbordet, toppen!

Min helg har varit bra, vi kan säga att den började i torsdags för då var jag ledig och på eftermiddagen åkte jag in till kicki och vi satt och solade på hennes balkong. Sen gjorde vi oss iordning och åkte till chez amis där vi åt pizza och tog någon cider :) Sen vidare till trädgår'n där det var kickoff för alla nya studenter i göteborg med fibes, oh fibes! Ganska så bra, och mycket folk, men vi drog rätt tidigt ändå för det var skola på fredagen.

På fredagen efter skolan drog vi till liseberg och tittade på håkan hellström, och där var det också sjuukt mycket folk, och bra drag! Vi hann även med att åka några karuseller innan och så mycket har jag inte garvat på länge! Haha! Kicki hade aldrig åkt någon av dem och hade nog aldrig tänkt gör det heller men jag lyckades få med henne i både lisebergsbanan, balder och spinrock! Hon var dönervös och skrek som kalle anka :D hahaha, så himla bäst!!

Efter liseberg åkte vi till några grabbar som hade inflyttningsfest och partajade vidare och på lördagen åkte jag hem igen för att duscha och fixa, sen in till stan igen för att gå på finsittningen. Den blev väldigt lyckad och alla var så fina! :)

Så imorse vaknade jag här hemma och har bara slöat och pluggat hela dagen. :) Nu blir det en ny vecka och massor att läsa, men nu när nollningen är över har jag massa mer tid, sköönt! haha

Nu sova, godnatt, pusspuss!


Jag och Kristin i lisebergsbanan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0